SEVİM ALAPLI BELEDİYESPOR İÇİN BİRLİK VE BERABERLİK ÇAĞRISI YAPTI.
SEVİM ALAPLI BELEDİYESPOR İÇİN BİRLİK VE BERABERLİK ÇAĞRISI YAPTI.
Haber giriş tarihi : 19-08-2023 | 17 : 38 41
Haber güncelleme tarihi : 19-08-2023 | 09 : 38 41
Alaplı Gençlik ve Spor Kulübü Başkanı ve Alaplı Belediyespor eski Asbaşkanlarından Adem Sevim, Alaplı Belediyespor için Şehrin birlik ve beraberlik içerisinde hareket etmesi gerektiğini belirterek, “Taraftarından, esnafına, iş adamlarından, sivil toplum kuruluşlarına kadar herkesin bu yolda bütünleşmesi Alaplı için önemlidir.” dedi.
“YANLIŞTAN DÖNÜLMESİ GEREKİYOR”
Sevim konu ile ilgili olarak yaptığı yazılı açıklamada, Alaplı Belediyespor’un bu yıl yükseldiği Bal liginden çekilme kararının gözden geçirilmesi gerektiğini belirterek, şunları söyledi:
“Alaplı Belediyespor BAL ligine katılım geçen yıl ortaya koyduğu performansı ile katılım hakkı elde etti. Nitekim taraftarı ile yönetimi ile şehri ile bütünleşerek, zor şartlar altında bu başarıyı elde eden, gururumuz olan Alaplı Belediyespor’un maddi ve diğer sebeplere dayandırılarak elde ettiği katılım hakkını kullanmaması bu şehre ve kulübün geleceğine büyük bir haksızlıktır. Bu yanlıştan dönülmesi adına Şehrimizin birlik ve beraberlik içerisinde hareket etmesini taraftarından, esnafına, iş adamlarından, sivil toplum kuruluşlarına kadar herkesin bu yolda bütünleşmesi Alaplı için önemlidir.”
Haber :
ETİKETLER : Yazdır







