Ereğlinin Sesi - Kdz.Ereğli Haber ve Zonguldak Haberleri
logo
  •  
    •  » HABER ARA
    •  » VİDEO GALERİ
    •  » EKONOMİ
    •  » SAĞLIK
    •  » SİVİL TOPLUM
    •  » FOTO GALERİ
    •  » BATI KARADENİZ
    •  » EĞİTİM
    •  » MESAJLAR
    •  » YAZARLARIMIZ
    •  » ARŞİV
    •  » GÜNDEM
  • ZONGULDAK
  • KDZ.EREĞLİ
  • ALAPLI
  • KULİS HABER
  • POLİTİKA
  • SPOR
  • ASAYİŞ
  • YAŞAM
  • MEDYA
  • TÜM HABERLER
  MUHTAR VE YEĞENİ TUTUKLANDI...
  Erdemir çelik sektörünü bir araya getirdi
  RUŞANLAR KÖYÜNDE NELER OLDU NELER!
  SİZ İNSAN OLAMAZSINIZ!
  Borsada temettü ve temettü tarihi açıklayan 4 şirket
  Erdemir Ereğli Demir Çelik (EREGL) temettü tarihi belli oldu
  SULANDIRMAYIN!
  KIŞLA VE BELEN SANAYİ HURDALARDAN TEMİZLENİYOR
  Dünya çelik sektörünün temsilcileri Erdemir’de
  KDZ. EREĞLİ ŞEHİR MEZARLIĞINDA BAYRAM TEMİZLİĞİ YAPILIYOR
24 Haziran 2026 Çarşamba
  1. Kdz.Ereğli

Posbıyık'tan şok iddia: "Tiner, kokain, bıçaklama, yaralama!"

Posbıyık'tan şok iddia: "Tiner, kokain, bıçaklama,  yaralama!"

Posbıyık'tan şok iddia: "Tiner, kokain, bıçaklama, yaralama!"

  • Whatsapp ta Paylaş

 Haber giriş tarihi : 07-10-2020 | 13 : 02 08
 Haber güncelleme tarihi : 07-10-2020 | 13 : 02 08

Kdz.Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, belediye meclis toplantısında Bozhane'deki balıkçı lokantalarının sorunlarının çözümü için toplantı yapıldığını söyledi. Su Ürünleri Kooperatifi'ne tepki gösteren Posbıyık, Bozhane içerisinde yaşanan olaylara da dikkat çekti.

"BURASI HAZİNENİN YERİ"

Posbıyık'ın açıklaması şu şekilde: "Kaymakamlık, İlçe Tarım, İlçe Milli Emlak ve Belediye olarak bir araya geldik. Balıkçı lokantalarının sorununun nasıl çözülür diye masaya yatırdık. Bu ancak günü birlik turizm alanı olarak imar planı yapıldığı takdirde imar planları da mülkiyet sahibi belediyeye müracaat ettiğinde değerlendirmeye alınabilir. Burada mülkiyet sahibi hazinedir. Tarım Bakanlığına tahsis edilmiş olsa bile burası hazinenin yeridir. 

1994'DEN ÖNCESİNE DÖNÜYOR

Balıkçı barınağı elden gidiyor, uyarıyorum. 94 öncesine dönüyor. Kapıları kapattı içerileri sokmuyorlar. Yürüyüş yolları yaptık, dünya para harcadık. Balıkçılara ağ yeri yaptık, aydınlatma yaptık. Halk dolaşsın diye yerler yaptık. Kapıyı kapattılar, insan sokmuyorlar. Akşamları tiner, kokain, bıçaklama, yaralama, açık alanda içki içme. Günaha giriyorsunuz. Tarihe not düşüyorum. 

ÇEKEK YERLERİNDEN LOKANTADAN KOOPERATİF PARA ALIYOR"

1994'den beri oralarda büyük mücadele verdik. Aynı günlere geri dönüyoruz. Bunu da yapan bu yönetim. Çekek yerlerin hepsini de Ereğli Belediyesi yapmıştır. Dünyanın parasını harcadık. Her birinden 60 bin lira devir parası alınıyor. Halkta yanlış bilgi var, biz oradan da lokantalardan da para almıyoruz. Hepsini su ürünleri alıyor. Çekek yerlerine devir yaptırıyorlar, avantalarını alıyorlar. Ereğli eski o anarşist durumlara doğru gidiyor. "


Haber : 

ETİKETLER : Yazdır

  • Tiner
  • kokain
  • bıçaklama
  • yaralama
  • Halil Posbıyık
  Yorumlar
Yorumlar, editörlerimiz tarafından onaylandıktan sonra yayınlanır. Kanunlara aykırı, konuyla ilgisi olmayan, küfür içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

 Yorumlar ( 0 )

Henüz bir yorum yapılmamış

 Çok Okunanlar


  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY

» Henüz BUGÜN Haber Görünmüyor
  • ERDEMİRİN 18 HAZİRAN İLANI...
    ERDEMİR'İN 18 HAZİRAN İLANI...
  • ERDEMİRİN KURBAN BAYRAMI İLANI
    ERDEMİR'İN KURBAN BAYRAMI İLANI
  • ERDEMİRİN 18 HAZİRAN İLANI...
    ERDEMİR'İN 18 HAZİRAN İLANI...

 Köşe Yazarlarımız


  • Sefai BARAN
    Anketler ne diyor?
  • Veteriner Hekim Hüseyin DEMİRCAN
    VETERİNER KLİNİKLERİ HAYIR KURUMU DEĞİLDİR!
  • Hüseyin Orhan
    ŞİMDİ SÖZ SIRASI EREĞLİ VE ALAPLI'DA!
  • Şerife Keskin VEZİROĞLU
    SAVAŞLARLA YAŞAMAYA ÇALIŞTIĞIMIZ EVRENİN BİZE SUNUMU.
  • Vahap AKBULUT
    Kanser kader değildir!

 Haber Yorumları


  • Tuğba
    Merhaba dün beşik aldık kuramadım sorunlu sanırım bebeğim küçük bırakacak kimse yok kurmak için yetkili birisi varmı gelebilirmi acil yar... DEVAMI
  • Gürol Öztürk
    Cansın o kadar.
  • SEMİN
    Geçen dönemdede CHP de çok güzel şeyleri başardık. Hemde Neriman hanımdan destek görmeden. Yeni yönetimdeki arkadaşlara başarılar diliyor... DEVAMI
  • ADMİN
    O KADAR HARCAMA YAPIP KADASTRO MU PARASI YETMEMİŞ.
  • Kaptaşlı
    Daha yeni kaza oldu.çöplük yığını gibi reklam panolarını asmışlar.reklam asanlar kazalardan sorumludur.
  • Büyük geçmiş olsun gerçekten çok üzüldüm hakikaten Ereğli için önemli bir mekanımızdı halkımızın aileleri ile birlikte nefes alam ye... DEVAMI
  • Ereğli
    Ey Allah ım aynı köyün mahallesi değilmi bu neyin tarihi komedisiniz
  • Filipot
    Adnan bey her masada var . AKP adına çalışmaktan geri kalmayan zat AKP donemi boyunca muhtarlar derneği başkanı olarak şehrimize güzellik kat... DEVAMI
  • Aza
    Sadece güldüm
  • Emine Guney
    Yolunuz acik olsun Abimi destekliyorum
  • ANA SAYFA
  • İLETİŞİM
    • » İletişim Bilgileri
  • Künye
  • Bize Ulaşın
  • GALERİ
    • » Foto Galeri
    • » Video Galeri
  • duyurular
Ereğlinin Sesi - Kdz.Ereğli Haber ve Zonguldak Haberleri

© ereglininsesi.com.tr

İstek, Şikayetleriniz İçin Tıklayın
Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kullanılamaz.
  •   Alaplı
  •   Kulis Haber
  •   Spor
  •   Asayiş
  •   Yaşam
  •   Medya
  •   Ekonomi
  •   Sağlık
  •   Sivil Toplum
  •   Batı Karadeniz
  •   Eğitim
  •   Mesajlar
  •   Gündem
  • Tüm Haberler
  • Haber Ara
  • Video Galeri
  • Foto Galeri
  • Videolu Haberler
  • Yazarlarımız
  • Arşiv