ÖZTÜRK, TEKİN’İ TEBRİK ETTİ, DESTEK VERENLERE TEŞEKKÜR ETTİ.
ÖZTÜRK, TEKİN’İ TEBRİK ETTİ, DESTEK VERENLERE TEŞEKKÜR ETTİ.
Haber giriş tarihi : 02-04-2024 | 13 : 25 46
Haber güncelleme tarihi : 02-04-2024 | 13 : 25 46
MHP Alaplı Belediye Başkan Adayı İsmail Öztürk, 31 Mart 2024 seçimlerinde şahsına oy atan atmayan herkese teşekkür etti.
Öztürk konu ile ilgili yaptığı yazılı açıklamada şunları söyledi:
“Seçim süreci boyunca çalışmalarımıza destek veren başta teşkilat mensuplarımıza, bayan çalışma grubumuza, Ülkü ocaklarımıza, aileme, gerek mitingimize gerekse konvoyumuza katılarak destekleyen gönüldaşlarımıza, basın mensuplarımıza şükranlarımı sunuyorum.
Yine bu demokrasi şöleninde aday olarak yarışa katılan tüm adaylarımıza bundan sonraki süreçte başarılar diliyorum.
Seçim sonucu 3. defa Belediye Başkanı seçilen Nuri TEKİN’i tebrik ediyor başarılar diliyorum. Alaplı ile ilgili tüm adayların sunduğu projeleri dikkatlice irdelemesini dilerken Seçim sürecindeki eleştirilerimize olgunluk içinde yaklaşımından ötürü ayrıca teşekkür ediyorum.
Seçim süreci boyunca elimizden gelen tüm çabayı ortaya koymamıza rağmen destekçilerimizin oyunu sandık sonuçlarına yansıtamadık.
Halkın takdirinin başımızın üzerinde yeri vardır. Sonuca saygı duyuyoruz. Çok isteyen hakeden kazandı.Bundan sonraki süreçte Alaplı’mızın kalkınması için ortaya koyduğumuz vizyoner projelerimizin hayata geçmesi adına her türlü desteğe hazırız.”
Haber :







