Ereğlinin Sesi - Kdz.Ereğli Haber ve Zonguldak Haberleri
logo
  •  
    •  » HABER ARA
    •  » VİDEO GALERİ
    •  » EKONOMİ
    •  » SAĞLIK
    •  » SİVİL TOPLUM
    •  » FOTO GALERİ
    •  » BATI KARADENİZ
    •  » EĞİTİM
    •  » MESAJLAR
    •  » YAZARLARIMIZ
    •  » ARŞİV
    •  » GÜNDEM
  • ZONGULDAK
  • KDZ.EREĞLİ
  • ALAPLI
  • KULİS HABER
  • POLİTİKA
  • SPOR
  • ASAYİŞ
  • YAŞAM
  • MEDYA
  • TÜM HABERLER
  MUHTAR VE YEĞENİ TUTUKLANDI...
  Erdemir çelik sektörünü bir araya getirdi
  RUŞANLAR KÖYÜNDE NELER OLDU NELER!
  SİZ İNSAN OLAMAZSINIZ!
  Borsada temettü ve temettü tarihi açıklayan 4 şirket
  Erdemir Ereğli Demir Çelik (EREGL) temettü tarihi belli oldu
  SULANDIRMAYIN!
  KIŞLA VE BELEN SANAYİ HURDALARDAN TEMİZLENİYOR
  Dünya çelik sektörünün temsilcileri Erdemir’de
  KDZ. EREĞLİ ŞEHİR MEZARLIĞINDA BAYRAM TEMİZLİĞİ YAPILIYOR
27 Haziran 2026 Cumartesi
  1. Alaplı

ÖZTÜRK, ERÇAL'A TEPKİ GÖSTERENLERE SERT TEPKİ VERDİ

ÖZTÜRK, ERÇAL'A TEPKİ GÖSTERENLERE SERT TEPKİ VERDİ

Alaplı fındığının kalitesinin düşük olduğunu açıklayan İsmet Erçal’a tepki gösteren fındık üreticilerine, İsmail Öztürk sert tepki verdi!

  • Whatsapp ta Paylaş

 Haber giriş tarihi : 24-08-2024 | 10 : 58 48
 Haber güncelleme tarihi : 24-08-2024 | 10 : 58 48

Erçal Fındık Fabrikası sehiplerinden AK Parti Ordu eski İl Genel Meclisi Üyesi, Ordu eski İl yönetim kurulu üyesi ve milletvekili aday adayı İsmet Erçal bazı gazetecilere Alaplı fındığının kalitesinin düşük olduğunu açıklamıştı.

Bunun üzerine Alaplı fındık üreticisi İsmet Erçal’ı sert bir şekilde eleştirmişti. Eleştiriler özellikle sosyal medyada artarak devam etmişti.

Erçal’a gösterilen eleştiriler üzerine haberi yapan gazeteciler haberlerini silmişlerdi.

ÖZTÜRK DAHA SERT TEPKİ GÖSTERDİ!

MHP önceki dönem Alaplı Belediye Başkanı adayı, eski TSO başkanı Beşler Palet sahibi İsmail Öztürk gelişmeler üzerine sosyal medyada bir açıklama yaparak, İsmet Erçal’ı sosyal medyada eleştiren fındık üreticilerini daha sert bir dille eleştirdi.

Öztürk şöyle dedi:

Sevgili Fındık Üreticileri;

Emek, alınteri kutsaldır. Bunu en iyi şekilde değerlendirebilmek için FİSKOBİRLİK, TMO gibi kuruluşlar üzerini düşeni fazlası ile yapmalıdır.

Devlet Emanet depoculuk sistemini geliştirerek ürünün değerine kavuşmasını sağlamalıdır.

Ancak son günlerde ilçemizin ve ülkemizin gözbebeği olan, yüzlerce çalışanı ile ilçemize değer katan ERÇAL FINDIK fabrikasının yöneticisi olan İsmet ERÇAL’ın iyi niyetli bir değerlendirmesi farklı mecralara çekilerek itibar suikastine uğratılmaktadır

Bu tür işletmelerin varlığı fındığımıza değer katar. Lütfen incitici ve gerçeği yansıtmayan yorumlardan kaçının.

Ülkemizin ilk 500 kuruluşu arasında en güzide yerini almış  ERÇAL Fındık Şirketini ilçemize kattıkları değer ve yüzlerce insanımıza verdikleri iş için teşekkür ederiz.

Lütfen bağlı oldukları odaların bir görevi de üyelerine yapılan itibar suikastına karşı üyelerinin yanında durmaktır.

Ömrü boyunca bir kişiye iş, aş vermemiş insanlar klavye başında bu işleri çok kolay yürütüyor.

Lütfen vicdanlı olalım.


Haber : 

ETİKETLER : Yazdır

  • erçal fındık
  • ismet erçal
  • ismail öztürk
  Yorumlar
Yorumlar, editörlerimiz tarafından onaylandıktan sonra yayınlanır. Kanunlara aykırı, konuyla ilgisi olmayan, küfür içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

 Yorumlar ( 0 )

Henüz bir yorum yapılmamış

 Çok Okunanlar


  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY

» Henüz BUGÜN Haber Görünmüyor

» Henüz BU HAFTA Haber Görünmüyor
  • ERDEMİRİN 18 HAZİRAN İLANI...
    ERDEMİR'İN 18 HAZİRAN İLANI...

 Köşe Yazarlarımız


  • Sefai BARAN
    Anketler ne diyor?
  • Veteriner Hekim Hüseyin DEMİRCAN
    VETERİNER KLİNİKLERİ HAYIR KURUMU DEĞİLDİR!
  • Hüseyin Orhan
    ŞİMDİ SÖZ SIRASI EREĞLİ VE ALAPLI'DA!
  • Şerife Keskin VEZİROĞLU
    SAVAŞLARLA YAŞAMAYA ÇALIŞTIĞIMIZ EVRENİN BİZE SUNUMU.
  • Vahap AKBULUT
    Kanser kader değildir!

 Haber Yorumları


  • Tuğba
    Merhaba dün beşik aldık kuramadım sorunlu sanırım bebeğim küçük bırakacak kimse yok kurmak için yetkili birisi varmı gelebilirmi acil yar... DEVAMI
  • Gürol Öztürk
    Cansın o kadar.
  • SEMİN
    Geçen dönemdede CHP de çok güzel şeyleri başardık. Hemde Neriman hanımdan destek görmeden. Yeni yönetimdeki arkadaşlara başarılar diliyor... DEVAMI
  • ADMİN
    O KADAR HARCAMA YAPIP KADASTRO MU PARASI YETMEMİŞ.
  • Kaptaşlı
    Daha yeni kaza oldu.çöplük yığını gibi reklam panolarını asmışlar.reklam asanlar kazalardan sorumludur.
  • Büyük geçmiş olsun gerçekten çok üzüldüm hakikaten Ereğli için önemli bir mekanımızdı halkımızın aileleri ile birlikte nefes alam ye... DEVAMI
  • Ereğli
    Ey Allah ım aynı köyün mahallesi değilmi bu neyin tarihi komedisiniz
  • Filipot
    Adnan bey her masada var . AKP adına çalışmaktan geri kalmayan zat AKP donemi boyunca muhtarlar derneği başkanı olarak şehrimize güzellik kat... DEVAMI
  • Aza
    Sadece güldüm
  • Emine Guney
    Yolunuz acik olsun Abimi destekliyorum
  • ANA SAYFA
  • İLETİŞİM
    • » İletişim Bilgileri
  • Künye
  • Bize Ulaşın
  • GALERİ
    • » Foto Galeri
    • » Video Galeri
  • duyurular
Ereğlinin Sesi - Kdz.Ereğli Haber ve Zonguldak Haberleri

© ereglininsesi.com.tr

İstek, Şikayetleriniz İçin Tıklayın
Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kullanılamaz.
  •   Alaplı
  •   Kulis Haber
  •   Spor
  •   Asayiş
  •   Yaşam
  •   Medya
  •   Ekonomi
  •   Sağlık
  •   Sivil Toplum
  •   Batı Karadeniz
  •   Eğitim
  •   Mesajlar
  •   Gündem
  • Tüm Haberler
  • Haber Ara
  • Video Galeri
  • Foto Galeri
  • Videolu Haberler
  • Yazarlarımız
  • Arşiv