ÖZTÜRK: "ALAPLI DAHA İYİSİNE, DAHA GÜZELİNE LAYIK"
Alaplı Belediye Başkanı Adayı İsmail Öztürk seçim çalışmalarını artan bir ivme ile sürdürüyor ve çaldığı her kapıdan destek alarak dönüyor.
Haber giriş tarihi : 13-02-2024 | 00 : 28 50
Haber güncelleme tarihi : 13-02-2024 | 00 : 28 50
MHP Alaplı Belediye Başkanı Adayı İsmail Öztürk seçim çalışmalarını hiç ara vermeden artan bir enerji ve performans ile sürdürüyor.
Öztürk parti yöneticileri, il genel ve belediye meclisi üyesi aday adayları ile ülkü ocakları yöneticileri ile birlikte Karşıyaka esnafını tek tek ziyaret ederek tokalaştı ve destek istedi.
Girdiği hir işyerinde sıcak ve samimi bir şekilde karşılanan İsmail Öztürk, Alaplı'nın ve Alaplı halkının herşeyin daha güzeline ve daha iyisine layık olduğunu belirterek kendilerinin göreve geldikten sonra daha iyisini ve daha güzelini yapacaklarını söyledi.
ALAPLI'YI BİRLİKTE YÖNETECEĞİZ
İsmail Öztürk vatandaşlarla yaptığı görüşmelerde, 31 Mart'tan sonra Alaplı'da yönetim anlayışının da değişeceğini belirterek, "Ben yaptım oldu, ben dedim olacak, ben yaparım değil, birlikte yapacağız birlikte karar vereceğiz.
Nasıl mı?
Kentte önemli bir karar alırken bunu ilçedeki STK yöneticileri, muhtarlar ve vatandaşlar ile istişare ederek hayata geçireceğiz. Alaplı halkının istemediği hiçbir icraat bu kentte olmayacak" dedi.
HESAP VEREN YÖNETİM OLACAK
Alaplı'da belediye yönetiminin halka hesap vereceğini de söyleyen İsmail Öztürk, belirli zamanlarda gerçekleştirecekleri mahalle veya halk toplantılarında vatandaşın kendilerine rahat bir şekilde hesap sorabileceğini söyledi.
Öztürk, belediyedeki yönetim sisteminin tüm ülkede örnek bir sistem olarak gösterileceğini de ifade etti.
PROJELERİMİZİN KOPYALANMASI BİZİ SEVİNDİRDİ
Alaplı'da insanlara sunduğu projelerin diğer adaylar tarafından kopyalanarak açıklanmasının sevindirici olduğunu da belirten İsmail Öztürk, "Biz bundan rahatsızlık duymayız, tam aksine memnun oluruz. Bu bizim ne kadar doğru bir yolda olduığumuzu gösteriyor. Ama ben inanıyorumki Alaplı halkı taklitçilere prim verkmeyecektir" dedi.
Belediye Başkanı adayı İsmail Öztürk ve beraberindekiler akşam saatlerine kadar esnaf ziyaretlerini sürdürürken, sahilde banklarda oturan vatandaşlarla da görüşüp fikir alışverişinde bulundular ve projelerini anlattılar.

















Haber :
ETİKETLER : Yazdır







