Ereğlinin Sesi - Kdz.Ereğli Haber ve Zonguldak Haberleri
logo
  •  
    •  » HABER ARA
    •  » VİDEO GALERİ
    •  » EKONOMİ
    •  » SAĞLIK
    •  » SİVİL TOPLUM
    •  » FOTO GALERİ
    •  » BATI KARADENİZ
    •  » EĞİTİM
    •  » MESAJLAR
    •  » YAZARLARIMIZ
    •  » ARŞİV
    •  » GÜNDEM
  • ZONGULDAK
  • KDZ.EREĞLİ
  • ALAPLI
  • KULİS HABER
  • POLİTİKA
  • SPOR
  • ASAYİŞ
  • YAŞAM
  • MEDYA
  • TÜM HABERLER
  MUHTAR VE YEĞENİ TUTUKLANDI...
  Erdemir çelik sektörünü bir araya getirdi
  RUŞANLAR KÖYÜNDE NELER OLDU NELER!
  SİZ İNSAN OLAMAZSINIZ!
  Borsada temettü ve temettü tarihi açıklayan 4 şirket
  Erdemir Ereğli Demir Çelik (EREGL) temettü tarihi belli oldu
  SULANDIRMAYIN!
  KIŞLA VE BELEN SANAYİ HURDALARDAN TEMİZLENİYOR
  Dünya çelik sektörünün temsilcileri Erdemir’de
  KDZ. EREĞLİ ŞEHİR MEZARLIĞINDA BAYRAM TEMİZLİĞİ YAPILIYOR
27 Haziran 2026 Cumartesi
  1. Alaplı

ÖZTÜRK: "ALAPLI DAHA İYİSİNE, DAHA GÜZELİNE LAYIK"

ÖZTÜRK: "ALAPLI DAHA İYİSİNE, DAHA GÜZELİNE LAYIK"

Alaplı Belediye Başkanı Adayı İsmail Öztürk seçim çalışmalarını artan bir ivme ile sürdürüyor ve çaldığı her kapıdan destek alarak dönüyor.

  • Whatsapp ta Paylaş

 Haber giriş tarihi : 13-02-2024 | 00 : 28 50
 Haber güncelleme tarihi : 13-02-2024 | 00 : 28 50

MHP Alaplı Belediye Başkanı Adayı İsmail Öztürk seçim çalışmalarını hiç ara vermeden artan bir enerji ve performans ile sürdürüyor.

Öztürk parti yöneticileri, il genel ve belediye meclisi üyesi aday adayları ile ülkü ocakları yöneticileri ile birlikte Karşıyaka esnafını tek tek ziyaret ederek tokalaştı ve destek istedi.

Girdiği hir işyerinde sıcak ve samimi bir şekilde karşılanan İsmail Öztürk, Alaplı'nın ve Alaplı halkının herşeyin daha güzeline ve daha iyisine layık olduğunu belirterek kendilerinin göreve geldikten sonra daha iyisini ve daha güzelini yapacaklarını söyledi.

ALAPLI'YI BİRLİKTE YÖNETECEĞİZ

İsmail Öztürk vatandaşlarla yaptığı görüşmelerde, 31 Mart'tan sonra Alaplı'da yönetim anlayışının da değişeceğini belirterek, "Ben yaptım oldu, ben dedim olacak, ben yaparım değil, birlikte yapacağız birlikte karar vereceğiz. 

Nasıl mı? 

Kentte önemli bir karar alırken bunu ilçedeki STK yöneticileri, muhtarlar ve vatandaşlar ile istişare ederek hayata geçireceğiz. Alaplı halkının istemediği hiçbir icraat bu kentte olmayacak" dedi.

HESAP VEREN YÖNETİM OLACAK

Alaplı'da belediye yönetiminin halka hesap vereceğini de söyleyen İsmail Öztürk, belirli zamanlarda gerçekleştirecekleri mahalle veya halk toplantılarında vatandaşın kendilerine rahat bir şekilde hesap sorabileceğini söyledi.

Öztürk, belediyedeki yönetim sisteminin tüm ülkede örnek bir sistem olarak gösterileceğini de ifade etti.

PROJELERİMİZİN KOPYALANMASI BİZİ SEVİNDİRDİ

Alaplı'da insanlara sunduğu projelerin diğer adaylar tarafından kopyalanarak açıklanmasının sevindirici olduğunu da belirten İsmail Öztürk, "Biz bundan rahatsızlık duymayız, tam aksine memnun oluruz. Bu bizim ne kadar doğru bir yolda olduığumuzu gösteriyor. Ama ben inanıyorumki Alaplı halkı taklitçilere prim verkmeyecektir" dedi.

Belediye Başkanı adayı İsmail Öztürk ve beraberindekiler akşam saatlerine kadar esnaf ziyaretlerini sürdürürken, sahilde banklarda oturan vatandaşlarla da görüşüp fikir alışverişinde bulundular ve projelerini anlattılar.


Haber : 

ETİKETLER : Yazdır

  • ismail öztürk
  Yorumlar
Yorumlar, editörlerimiz tarafından onaylandıktan sonra yayınlanır. Kanunlara aykırı, konuyla ilgisi olmayan, küfür içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

 Yorumlar ( 0 )

Henüz bir yorum yapılmamış

 Çok Okunanlar


  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY

» Henüz BUGÜN Haber Görünmüyor

» Henüz BU HAFTA Haber Görünmüyor
  • ERDEMİRİN 18 HAZİRAN İLANI...
    ERDEMİR'İN 18 HAZİRAN İLANI...

 Köşe Yazarlarımız


  • Sefai BARAN
    Anketler ne diyor?
  • Veteriner Hekim Hüseyin DEMİRCAN
    VETERİNER KLİNİKLERİ HAYIR KURUMU DEĞİLDİR!
  • Hüseyin Orhan
    ŞİMDİ SÖZ SIRASI EREĞLİ VE ALAPLI'DA!
  • Şerife Keskin VEZİROĞLU
    SAVAŞLARLA YAŞAMAYA ÇALIŞTIĞIMIZ EVRENİN BİZE SUNUMU.
  • Vahap AKBULUT
    Kanser kader değildir!

 Haber Yorumları


  • Tuğba
    Merhaba dün beşik aldık kuramadım sorunlu sanırım bebeğim küçük bırakacak kimse yok kurmak için yetkili birisi varmı gelebilirmi acil yar... DEVAMI
  • Gürol Öztürk
    Cansın o kadar.
  • SEMİN
    Geçen dönemdede CHP de çok güzel şeyleri başardık. Hemde Neriman hanımdan destek görmeden. Yeni yönetimdeki arkadaşlara başarılar diliyor... DEVAMI
  • ADMİN
    O KADAR HARCAMA YAPIP KADASTRO MU PARASI YETMEMİŞ.
  • Kaptaşlı
    Daha yeni kaza oldu.çöplük yığını gibi reklam panolarını asmışlar.reklam asanlar kazalardan sorumludur.
  • Büyük geçmiş olsun gerçekten çok üzüldüm hakikaten Ereğli için önemli bir mekanımızdı halkımızın aileleri ile birlikte nefes alam ye... DEVAMI
  • Ereğli
    Ey Allah ım aynı köyün mahallesi değilmi bu neyin tarihi komedisiniz
  • Filipot
    Adnan bey her masada var . AKP adına çalışmaktan geri kalmayan zat AKP donemi boyunca muhtarlar derneği başkanı olarak şehrimize güzellik kat... DEVAMI
  • Aza
    Sadece güldüm
  • Emine Guney
    Yolunuz acik olsun Abimi destekliyorum
  • ANA SAYFA
  • İLETİŞİM
    • » İletişim Bilgileri
  • Künye
  • Bize Ulaşın
  • GALERİ
    • » Foto Galeri
    • » Video Galeri
  • duyurular
Ereğlinin Sesi - Kdz.Ereğli Haber ve Zonguldak Haberleri

© ereglininsesi.com.tr

İstek, Şikayetleriniz İçin Tıklayın
Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kullanılamaz.
  •   Alaplı
  •   Kulis Haber
  •   Spor
  •   Asayiş
  •   Yaşam
  •   Medya
  •   Ekonomi
  •   Sağlık
  •   Sivil Toplum
  •   Batı Karadeniz
  •   Eğitim
  •   Mesajlar
  •   Gündem
  • Tüm Haberler
  • Haber Ara
  • Video Galeri
  • Foto Galeri
  • Videolu Haberler
  • Yazarlarımız
  • Arşiv