Ereğlinin Sesi - Kdz.Ereğli Haber ve Zonguldak Haberleri
logo
  •  
    •  » HABER ARA
    •  » VİDEO GALERİ
    •  » EKONOMİ
    •  » SAĞLIK
    •  » SİVİL TOPLUM
    •  » FOTO GALERİ
    •  » BATI KARADENİZ
    •  » EĞİTİM
    •  » MESAJLAR
    •  » YAZARLARIMIZ
    •  » ARŞİV
    •  » GÜNDEM
  • ZONGULDAK
  • KDZ.EREĞLİ
  • ALAPLI
  • KULİS HABER
  • POLİTİKA
  • SPOR
  • ASAYİŞ
  • YAŞAM
  • MEDYA
  • TÜM HABERLER
  MUHTAR VE YEĞENİ TUTUKLANDI...
  Erdemir çelik sektörünü bir araya getirdi
  RUŞANLAR KÖYÜNDE NELER OLDU NELER!
  SİZ İNSAN OLAMAZSINIZ!
  Borsada temettü ve temettü tarihi açıklayan 4 şirket
  Erdemir Ereğli Demir Çelik (EREGL) temettü tarihi belli oldu
  SULANDIRMAYIN!
  KIŞLA VE BELEN SANAYİ HURDALARDAN TEMİZLENİYOR
  Dünya çelik sektörünün temsilcileri Erdemir’de
  KDZ. EREĞLİ ŞEHİR MEZARLIĞINDA BAYRAM TEMİZLİĞİ YAPILIYOR
24 Haziran 2026 Çarşamba
  1. Kdz.Ereğli

KDZ. EREĞLİ BELEDİYESPOR TEKNİK DİREKTÖRLÜĞÜNE ERHAN KOÇ GETİRİLDİ

KDZ. EREĞLİ BELEDİYESPOR TEKNİK DİREKTÖRLÜĞÜNE ERHAN KOÇ GETİRİLDİ

BAL Ligi’nde mücadele eden Kdz. Ereğli Belediyespor Teknik Direktörlük görevine Erhan Koç getirildi. Belediye Başkanı ve Belediyespor Kulüp Başkanı Halil Posbıyık, ‘Bu yıl iddialıyız, Ereğli’nin özlemini gidermek istiyoruz’ dedi. Teknik Direktör Erhan Koç ise “Kazanmaya ve sonuca odaklı bir takım kuracağız. 4’üncü şampiyonluğu Ereğli’de yaşamak için ne gerekiyorsa yapacağız” dedi.

  • Whatsapp ta Paylaş

 Haber giriş tarihi : 03-08-2021 | 16 : 45 32
 Haber güncelleme tarihi : 03-08-2021 | 16 : 45 32

BAL Ligi’nde mücadele eden Kdz. Ereğli Belediyespor Teknik Direktörlük görevine Erhan Koç getirildi. Belediye Başkanı ve Belediyespor Kulüp Başkanı Halil Posbıyık, ‘Bu yıl iddialıyız, Ereğli’nin özlemini gidermek istiyoruz’ dedi. Teknik Direktör Erhan Koç ise “Kazanmaya ve sonuca odaklı bir takım kuracağız. 4’üncü şampiyonluğu Ereğli’de yaşamak için ne gerekiyorsa yapacağız” dedi.

Kdz. Ereğli Belediyespor, 2021-2022 sezonu için Teknik Direktör Erhan Koç ile anlaştı. Belediye Başkanı ve Kulüp Başkanı Halil Posbıyık, yeni hocayı basına tanıttı.

Kdz. Ereğli Belediyespor 2’nci Başkanı İhsan Yazıcıoğlu, Yönetim Kurulu Üyeleri ve Teknik Direktör Erhan Koç, başkanlık makamında düzenlenen toplantıda hedeflerini açıkladılar. Başkan Posbıyık, başarılı bir hoca ile anlaşma yaptıklarını belirterek, bu yıl Ereğli’yi bir üst lige çıkartmak için ellerinden gelen gayreti göstereceklerini söyledi.

“BU YIL HEDEFİMİZ VAR”

Başkan Posbıyık şunları söyledi:

“Bugün mutlu sona ulaştık. Hocamızla uzun zamandır görüşmeler devam ediyordu. Kendileriyle anlaştık. Hocamız her şeyden aldığımız bilgilere göre karakterli, beyefendi ve tuttuğunu koparan bir insan. Benim için de önce zaten adam olmak, tutarlı insan olmak çok önemli. Bal Ligi’nde 3 defa şampiyonluk yakalamış. Büyük mücadelelere girmiş. Kendisinin eşinin Ereğli’de de akrabaları var. Daha evvel Zonguldakspor da görev yapmış futbolcu olarak. Böyle değerli bir hocayı bulmak ve anlaşmak Ereğli için bir şans. Hedeflerimiz örtüşüyor. Hep söylüyoruz, Ereğli bir üst kademeye geçmek için hasret. Bu sene çok iyi bir yönetim kurduk. Çok değerli arkadaşlar geldi. Heyecan son derece yüksekte. Bir şeyler yapabilmenin çabası içerisinde arkadaşlar. Maddi, manevi her türlü yükü çekiyorlar. Prensibimiz hep beraber bir araya geliyoruz öyle karar alıyoruz. 1-2 kişi, beş kişi karar almak diye bir şey yok. Hep beraber karar alıyoruz. Transfer komitesi çalışmasını yapıyor, yönetim karar alıyor. Bireysel çaba yok böyle bir işe asla izin vermem zaten, komplike olayın içine girdik. Birlik beraberlik içerisinde hızlı adımlar atmaya başladık. Yönetim kurulu üyeleri maddi yönden çok büyük destek veriyorlar. Bende bizzat bu yıl bu konunun üzerine eğileceğim.

Hedeflerimiz var. Ben zaten siyasi hayatımda hedefli bir insanım. Bu sene hedefe ulaşmak için var gücümüzle çalışacağız inşallah. Hocamızla hem fikiriz. Varımızı, yoğumuzu ortaya koyacağız Ereğlili sporseverlere yeni bir şans yaratacağız. Hocamız geldi, şimdi transferlerimizi yapacağız.

-SPOR KAMUOYUNDAN BİZE BİR ŞANS VERMELERİNİ İSTİYORUZ-

Ereğli’deki spor camiasından, taraftarlardan, basın mensuplarından destek bekliyoruz. En azından manevi destek bekliyoruz. Ereğli’nin birlik beraberlik içerisinde olmasını istiyoruz. Bazen daha işe başlamadan bile tenkit edenler, aleyhte konuşanlar olabiliyor. Bunların olmamasını, bize yardımcı olmalarını, yönetim olarak bize bir şans vermelerini istiyoruz. Biz bir başlayalım, çalışmalarımızı yapalım, oyuncularımızı seçelim, hiç değilse  bir iki maç oynayalım ondan sonra müspet – menfi takdirlerini kamuoyu üzerimizde yoğunlaştırsın. Baştan bir şans bekliyoruz çünkü çok iddialıyız. Bütün yönetim kurulu üyelerinin bu iddia iliklerine kadar işlemiş vaziyette.  Bunun için Ereğli kamuoyunun bize bir şans vermelerini özellikle rica ediyorum.”

Kulüp 2’nci başkanı İhsan Yazıcıoğlu da Ereğli’nin 22 yıldır yaşadığı profesyonel lig özlemini gidermek için çalıştıklarını belirterek, “ Hocamız gayet başarılı bir hoca. BAL liginde üç şampiyonluğu var. Futbolu güzel bir yere getireceğiz. Alacağımız başarılarla da Ereğli Belediyespor’u hak ettiği yere getireceğiz. Bu şehir 22 yıllık hayali olan profesyonel lige çıkacaktır” diye konuştu.

KOÇ: 4. ŞAMPİYONLUĞU EREĞLİ’DE YAŞAMAK İSTİYORUM

Teknik Direktör Erhan Koç yaptığı açıklamada kazanmaya ve sonuca odaklı bir takım kuracaklarını açıkladı. Ereğli’de 4’üncü şampiyonluğu yaşamak istediğini belirten Koç şunları söyledi:

“Transfer sürecinde yönetimdeki arkadaşlarla görüştüğümüzde onların hedeflerinin ve benim hedeflerimin aynı doğrultuda olması ve bu hedefe birlikte yürüme adına ortak bir karar verdik. Trabzon’da yaşıyorum. 97-98’de Zonguldakspor’da futbol oynadım.  Ereğli’yi biliyorum. Karadeniz’in insanını, hırsını, azmini, mücadele yönünü de çok iyi biliyorum. Bu doğrultuda bunları sahada yansıtacak bir oyuncu şablonu oluşturmak için gerekli yolu izleyeceğiz. Zorlu bir görev. Kısa, orta ve uzun vadede yapılacaklar var. Zaten Başkanın ve Yönetim Kurulu’nun kendilerine göre bir planı var. Biz bu kısa dönemde yani bu sezonda kazanmaya ve sonuca odaklı bir takım kurmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız.  Futbol evrensel bir oyun. Zorlukları biliyoruz, hedefe oynayan takımın zorluklarını da biliyoruz. Bütün gayretimizle, geçmiş dönemde yaşamış olduğum 3 şampiyonluğun 4’üncüsünü burada yönetimle birlikte yaşamak için gerekeni yapacağız. Meşakkatli  bir yol. Bize güvenen insanları mahcup etmeme adına mutlu sona ulaşmayı hedefliyoruz. İnşallah sezon sonunda Kulüp Başkanımız Halil Posbıyık’a şampiyonluk kupasını getireceğiz.

-EREĞLİ TARAFTARI ÇOK İSTEKLİ, ARZULU-

Kendi ekibimle geleceğim, çalıştığım bir ekip var. Futbolcu transferleri konusunda benim bir listem var, yönetim zaten bu işe 3 ay önceden başlamış onlarında takip ettikleri var birlikte karar vereceğiz. Biz düşüncesiyle hareket edeceğiz.  Ereğli takımına kim katkı sunacaksa, kim benimseyecekse o tür oyuncularla yolumuza devam edeceğiz.  Ereğli taraftarıyla ilgili bilgim var. Geçmişte burada oynayan futbolcularım oldu. Gerçekten çok istekli, arzulu bir taraftar kitlesi olduğunu biliyorum ama sonuçta her şey sahadaki sonuca endeksli.  Geçmişte örneğin, 20-30 taraftarıyla oynayıp daha sonra 3-5 bin taraftara oynadığımız kulüpler oldu.  Bizim için önemli olan taraftar sayısı bugün 10 bin ise 15-20 bin nasıl yaparız oda saha sonuçlarıyla olacak. Onun içinde elimizden gelen gayreti göstereceğiz.”

Başkan Posbıyık, Koç’a 67 numaralı Kdz. Ereğli Belediyespor forması hediye etti.

 


Haber : 

ETİKETLER : Yazdır

  • KDZ. EREĞLİ
  • BELEDİYESPOR
  • TEKNİK
  • DİREKTÖRLÜĞÜNE
  • ERHAN
  • KOÇ
  Yorumlar
Yorumlar, editörlerimiz tarafından onaylandıktan sonra yayınlanır. Kanunlara aykırı, konuyla ilgisi olmayan, küfür içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

 Yorumlar ( 0 )

Henüz bir yorum yapılmamış

 Çok Okunanlar


  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY

» Henüz BUGÜN Haber Görünmüyor
  • ERDEMİRİN 18 HAZİRAN İLANI...
    ERDEMİR'İN 18 HAZİRAN İLANI...
  • ERDEMİRİN KURBAN BAYRAMI İLANI
    ERDEMİR'İN KURBAN BAYRAMI İLANI
  • ERDEMİRİN 18 HAZİRAN İLANI...
    ERDEMİR'İN 18 HAZİRAN İLANI...

 Köşe Yazarlarımız


  • Sefai BARAN
    Anketler ne diyor?
  • Veteriner Hekim Hüseyin DEMİRCAN
    VETERİNER KLİNİKLERİ HAYIR KURUMU DEĞİLDİR!
  • Hüseyin Orhan
    ŞİMDİ SÖZ SIRASI EREĞLİ VE ALAPLI'DA!
  • Şerife Keskin VEZİROĞLU
    SAVAŞLARLA YAŞAMAYA ÇALIŞTIĞIMIZ EVRENİN BİZE SUNUMU.
  • Vahap AKBULUT
    Kanser kader değildir!

 Haber Yorumları


  • Tuğba
    Merhaba dün beşik aldık kuramadım sorunlu sanırım bebeğim küçük bırakacak kimse yok kurmak için yetkili birisi varmı gelebilirmi acil yar... DEVAMI
  • Gürol Öztürk
    Cansın o kadar.
  • SEMİN
    Geçen dönemdede CHP de çok güzel şeyleri başardık. Hemde Neriman hanımdan destek görmeden. Yeni yönetimdeki arkadaşlara başarılar diliyor... DEVAMI
  • ADMİN
    O KADAR HARCAMA YAPIP KADASTRO MU PARASI YETMEMİŞ.
  • Kaptaşlı
    Daha yeni kaza oldu.çöplük yığını gibi reklam panolarını asmışlar.reklam asanlar kazalardan sorumludur.
  • Büyük geçmiş olsun gerçekten çok üzüldüm hakikaten Ereğli için önemli bir mekanımızdı halkımızın aileleri ile birlikte nefes alam ye... DEVAMI
  • Ereğli
    Ey Allah ım aynı köyün mahallesi değilmi bu neyin tarihi komedisiniz
  • Filipot
    Adnan bey her masada var . AKP adına çalışmaktan geri kalmayan zat AKP donemi boyunca muhtarlar derneği başkanı olarak şehrimize güzellik kat... DEVAMI
  • Aza
    Sadece güldüm
  • Emine Guney
    Yolunuz acik olsun Abimi destekliyorum
  • ANA SAYFA
  • İLETİŞİM
    • » İletişim Bilgileri
  • Künye
  • Bize Ulaşın
  • GALERİ
    • » Foto Galeri
    • » Video Galeri
  • duyurular
Ereğlinin Sesi - Kdz.Ereğli Haber ve Zonguldak Haberleri

© ereglininsesi.com.tr

İstek, Şikayetleriniz İçin Tıklayın
Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kullanılamaz.
  •   Alaplı
  •   Kulis Haber
  •   Spor
  •   Asayiş
  •   Yaşam
  •   Medya
  •   Ekonomi
  •   Sağlık
  •   Sivil Toplum
  •   Batı Karadeniz
  •   Eğitim
  •   Mesajlar
  •   Gündem
  • Tüm Haberler
  • Haber Ara
  • Video Galeri
  • Foto Galeri
  • Videolu Haberler
  • Yazarlarımız
  • Arşiv