Ereğlinin Sesi - Kdz.Ereğli Haber ve Zonguldak Haberleri
logo
  •  
    •  » HABER ARA
    •  » VİDEO GALERİ
    •  » EKONOMİ
    •  » SAĞLIK
    •  » SİVİL TOPLUM
    •  » FOTO GALERİ
    •  » BATI KARADENİZ
    •  » EĞİTİM
    •  » MESAJLAR
    •  » YAZARLARIMIZ
    •  » ARŞİV
    •  » GÜNDEM
  • ZONGULDAK
  • KDZ.EREĞLİ
  • ALAPLI
  • KULİS HABER
  • POLİTİKA
  • SPOR
  • ASAYİŞ
  • YAŞAM
  • MEDYA
  • TÜM HABERLER
  MUHTAR VE YEĞENİ TUTUKLANDI...
  Erdemir çelik sektörünü bir araya getirdi
  RUŞANLAR KÖYÜNDE NELER OLDU NELER!
  SİZ İNSAN OLAMAZSINIZ!
  Borsada temettü ve temettü tarihi açıklayan 4 şirket
  Erdemir Ereğli Demir Çelik (EREGL) temettü tarihi belli oldu
  SULANDIRMAYIN!
  KIŞLA VE BELEN SANAYİ HURDALARDAN TEMİZLENİYOR
  Dünya çelik sektörünün temsilcileri Erdemir’de
  KDZ. EREĞLİ ŞEHİR MEZARLIĞINDA BAYRAM TEMİZLİĞİ YAPILIYOR
24 Haziran 2026 Çarşamba
  1. Kdz.Ereğli

BELEDİYESPOR HOCASI TANER ALPAK, İLK YARIYI DEĞERLENDİRDİ

BELEDİYESPOR HOCASI TANER ALPAK, İLK YARIYI DEĞERLENDİRDİ

KDZ. EREĞLİ BELEDİYESPOR HOCASI TANER ALPAK, İLK YARIYI DEĞERLENDİRDİ

  • Whatsapp ta Paylaş

 Haber giriş tarihi : 28-12-2022 | 20 : 03 01
 Haber güncelleme tarihi : 28-12-2022 | 20 : 03 01

 

Kdz. Ereğli Belediyespor, ilk yarının sona ermesiyle 5 günlük tatile girdi. 2. yarı hazırlıklarına 2 Ocak Pazartesi günü başlayacak olan Kdz. Ereğli Belediyespor, daha sonra bir kamp gerçekleştirecek. Teknik Direktör Taner Alpak ve takım oyuncuları ilk yarıyı değerlendirdiler. Mutlu sona ulaşmak için her geçen gün umudunun arttığını söyleyen Teknik Direktör Taner Alpak; “Umudum her geçen gün artıyor. Lig sonunda birlikte güleceğiz. Kulüp ve Belediye Başkanımız Halil Posbıyık, 2. Başkanımız Halil Bozkuş’a ve Yönetim Kurulu’na çok teşekkür ediyoruz. Bizden hiçbir zaman desteklerini çekmediler, inanılmaz destek veriyorlar. İnşallah bunların sonucunu alacağız” dedi. Futbolcular Uğur Gezer ve Furkan Kopuz da, “Şampiyon olacağız” dediler.

 Bölgesel Amatör Lig 5. grupta mücadele eden Kdz. Ereğli Belediyespor’da ilk yarı maçlarının sona ermesinin ardından futbolculara 5 gün izin verildi. 2. yarı hazırlıkları 2 Ocak Pazartesi günü başlayacak olan Kdz. Ereğli Belediyespor daha sonra kamp dönemine girecek.

 Kdz. Ereğli Belediyespor Teknik Direktörü Taner Alpak ve takım oyuncuları ilk yarıyı değerlendirdiler. Mutlu sona ulaşmak için her geçen gün umudunun arttığını söyleyen Teknik Direktör Taner Alpak şunları söyledi:

 “Kdz.Ereğli Belediyespor, futbol takımı olarak ligin ilk yarısını bugünkü yapacağımız çalışma ile beraber noktalıyoruz. Allah nasip ederse 5 günlük bir aradan sonra Pazartesi günü 2. yarı hazırlıklarına tesislerimizde başlayacağız. Daha sonra bir kamp sürecimiz olacak. Kamp sürecimizden sonrada Allah nasip ederse döndüğümüzde maç haftasına giriyoruz. 2 deplasman ile 2. yarıya başlayacağız. Ligin ilk yarsını sizlerin bildiği gibi maçların bitmesine 4 hafta kala takıma geldim. Her şeyden önce burayı 4 seneden beri takip ediyordum. 4 seneden beri bu takımla beraber gönül bağım vardı. Fakat bir türlü nasip olmadı. Buraya gelirken de severek ve isteyerek geldim. Burada bazı şeylerin, buradaki insanların sıcak kanlılığı ve bazı şeylerin başara bileceğimiz konusunda çok umutluydum. Bu umudum gün geçtikçe daha da arttı. Allah nasip ederse inşallah bu takımı sene sonu layik olduğu yere götürmeyi planlıyoruz. En büyük hedefimiz ve bunu başaracak güçteyiz. Başaracak imkânlardayız. Ereğli halkı olarak bizden dualarınızı eksik etmeyin. İnşallah sene sonu gülerek burada seneyi bitirmiş olacağız. Kdz.Ereğli Belediyespor’u layık olduğu yere çıkaracağız. Kulüp ve Belediye Başkanımız Halil Posbıyık, 2. Başkanımız Halil Bozkuş’a ve Yönetim Kurulu’na çok teşekkür ediyoruz. Bizden hiçbir zaman desteklerini çekmediler, inanılmaz destek veriyorlar. İnşallah bunların sonucunu alacağız.”

 Kdz. Ereğli Belediyespor oyuncuları Uğur Gezer, SBD TV mikrofonları için takım arkadaşı Furkan Kopuz ile kısa bir röportaj gerçekleştirken, lig sonunda Şampiyon olacaklarını belirten Furkan Kopuz; “Pazar günü oynadığımız Yeniçağa maçı ile birlikte 3 puanı 3 gol ile beraber aldık. Bunun için çok mutluyuz. Ve ligi de hedeflediğimiz yerde bitirdiğimizi düşünüyorum. 2. Yarıda daha güçlü ve şampiyonluk yolunda en iyi adımlarla ilerleyen bir takım olarak, inşallah yolun sonunda da zafer bizim olacak. Şampiyon olacağız.  Bizi her maçta desteklesinler… “ şeklinde konuştu.

 

 

 

 


Haber : 

ETİKETLER : Yazdır

  • BELEDİYESPOR
  • HOCASI
  • TANER ALPAK
  • İLK
  • YARIYI
  • DEĞERLENDİRDİ
  Yorumlar
Yorumlar, editörlerimiz tarafından onaylandıktan sonra yayınlanır. Kanunlara aykırı, konuyla ilgisi olmayan, küfür içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

 Yorumlar ( 0 )

Henüz bir yorum yapılmamış

 Çok Okunanlar


  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY

» Henüz BUGÜN Haber Görünmüyor
  • ERDEMİRİN 18 HAZİRAN İLANI...
    ERDEMİR'İN 18 HAZİRAN İLANI...
  • ERDEMİRİN KURBAN BAYRAMI İLANI
    ERDEMİR'İN KURBAN BAYRAMI İLANI
  • ERDEMİRİN 18 HAZİRAN İLANI...
    ERDEMİR'İN 18 HAZİRAN İLANI...

 Köşe Yazarlarımız


  • Sefai BARAN
    Anketler ne diyor?
  • Veteriner Hekim Hüseyin DEMİRCAN
    VETERİNER KLİNİKLERİ HAYIR KURUMU DEĞİLDİR!
  • Hüseyin Orhan
    ŞİMDİ SÖZ SIRASI EREĞLİ VE ALAPLI'DA!
  • Şerife Keskin VEZİROĞLU
    SAVAŞLARLA YAŞAMAYA ÇALIŞTIĞIMIZ EVRENİN BİZE SUNUMU.
  • Vahap AKBULUT
    Kanser kader değildir!

 Haber Yorumları


  • Tuğba
    Merhaba dün beşik aldık kuramadım sorunlu sanırım bebeğim küçük bırakacak kimse yok kurmak için yetkili birisi varmı gelebilirmi acil yar... DEVAMI
  • Gürol Öztürk
    Cansın o kadar.
  • SEMİN
    Geçen dönemdede CHP de çok güzel şeyleri başardık. Hemde Neriman hanımdan destek görmeden. Yeni yönetimdeki arkadaşlara başarılar diliyor... DEVAMI
  • ADMİN
    O KADAR HARCAMA YAPIP KADASTRO MU PARASI YETMEMİŞ.
  • Kaptaşlı
    Daha yeni kaza oldu.çöplük yığını gibi reklam panolarını asmışlar.reklam asanlar kazalardan sorumludur.
  • Büyük geçmiş olsun gerçekten çok üzüldüm hakikaten Ereğli için önemli bir mekanımızdı halkımızın aileleri ile birlikte nefes alam ye... DEVAMI
  • Ereğli
    Ey Allah ım aynı köyün mahallesi değilmi bu neyin tarihi komedisiniz
  • Filipot
    Adnan bey her masada var . AKP adına çalışmaktan geri kalmayan zat AKP donemi boyunca muhtarlar derneği başkanı olarak şehrimize güzellik kat... DEVAMI
  • Aza
    Sadece güldüm
  • Emine Guney
    Yolunuz acik olsun Abimi destekliyorum
  • ANA SAYFA
  • İLETİŞİM
    • » İletişim Bilgileri
  • Künye
  • Bize Ulaşın
  • GALERİ
    • » Foto Galeri
    • » Video Galeri
  • duyurular
Ereğlinin Sesi - Kdz.Ereğli Haber ve Zonguldak Haberleri

© ereglininsesi.com.tr

İstek, Şikayetleriniz İçin Tıklayın
Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kullanılamaz.
  •   Alaplı
  •   Kulis Haber
  •   Spor
  •   Asayiş
  •   Yaşam
  •   Medya
  •   Ekonomi
  •   Sağlık
  •   Sivil Toplum
  •   Batı Karadeniz
  •   Eğitim
  •   Mesajlar
  •   Gündem
  • Tüm Haberler
  • Haber Ara
  • Video Galeri
  • Foto Galeri
  • Videolu Haberler
  • Yazarlarımız
  • Arşiv